Vond je dit mindpaper interessant? Delen mag ...
< Terug naar overzicht

Detachering een misconceptie

Werken op basis van detachering komt steeds vaker voor, maar wat verstaan we nu eigenlijk onder detachering?

Vaak wordt bij detachering gedacht aan het tijdelijk leveren van personeel wanneer een vacature intern niet gevuld kan worden. Onder deze interpretatie is de detacheringsdienst enkel het leveren van plaatsvervangend personeel. Maar is dit ook zo?

Bij Banx hebben we veel nagedacht over hoe wij deze vraag zouden beantwoorden. Toch zijn we maar tot één antwoord gekomen: detachering is zoveel meer dan een dienst!

Detachering bij Banx

Detachering is ‘first and foremost’ een manier om een probleem of uitdaging op te lossen voor de klant. Hoe gebeurt dit precies?

Nou zo:

Een klant kan tegen verschillende uitdagingen aan lopen in de praktijk. Zo kan er te weinig capaciteit en/of kennis zijn voor een project met een harde deadline. De druk en zorgen voor de klant nemen toe, waardoor er hulptroepen worden ingeschakeld. Wanneer Banx in deze situatie wordt ingeschakeld, tackelen we het probleem van de klant door:

  • Mee te denken met de klant (we doen meer dan uitvoering en ontzorgen de klant)
  • We werken zo efficiënt en effectief mogelijk (we leveren productie met hoge kwaliteit)
  • We dragen actief bij door het aandragen en uitvoeren van verbeter- en versnellingsvoorstellen (we helpen bij realisatie en optimalisatie)
  • We verliezen de kwaliteit van het werk nooit uit het oog (we leveren altijd kwaliteit)
  • We geven gevraagd en ongevraagd advies (we zijn actief en werken samen)
  • We krijgen de ‘job done’ (we zijn professioneel en zorgen dat zaken op orde zijn)

Detachering bij Banx is daarom zoveel meer dan een dienst!

Bij Banx begrijpen we de sectoren waarin we bewegen en we weten wat de dillema’s zijn op de werkvloer. Vanwege deze kennis en door onze frisse blik op de situatie, kunnen we snel mee in het oplossen van het probleem of de uitdaging. En de drive om niet alleen de klant verder te helpen, maar ook onszelf te blijven ontwikkelen, krijgt een klant er gratis bij.

Nieuwsgierig naar Banx? Neem contact op, we drinken graag een kop koffie (of thee) met je!

Interesse in: Detachering: zoveel meer als een dienst

Reactie opdracht
Sluit

Deel deze mindpaper op social media

Kopieer de URL uit bovenstaand vak. Of gebruik uw browser share optie.